Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av elstöd

Från en annan forum:

Ringde mitt elbolag idag. Tydligen kommer pengarna in imorgon. De upplyste mig även om att de enda som får besked via Kivra är de som är Swedbank-kunder och därför får jag inte besked via Kivra. Kan vara bra att veta för alla som inte är kund hos Swedbank.

Vad har beslut från FK att göra med vilken bank man har? Varför ska andra inte få någon beslut. Tycker det är väldigt märkligt.
Stämmer inte riktigt ! Jag har Handelsbanken och fick ändå besked på kivra

Står nu på mitt Swedbank konto, när jag loggar in.. står 850 kr elstöd.. utbetalning 23-03-03.. Bara 850 kr.. fast elräkningen dubblerade under ett års tid.. Är ju så löjligt... fyfan

Bor i en etta och haft ungefär 1000 kr i el räkning under ett års tid, varje månad.. i vanliga fall var det bara 400 kr i månaden.. trotts detta får jag endast 850 kr i el stöd.. Fyfan vad löjligt hela denna karusellen angående elstöd..

Bor i en etta och haft ungefär 1000 kr i el räkning under ett års tid, varje månad.. i vanliga fall var det bara 400 kr i månaden.. trotts detta får jag endast 850 kr i el stöd.. Fyfan vad löjligt hela denna karusellen angående elstöd..
Låter väl ungefär som det blivit rätt då, der avsåg väl bara 3 månader?

Jag får elstöd i morgon: 1240 kr, med ett fastpris avtal på 55 öre låst i 3 år så ska jag inte klaga! :D
Tänker på alla i villa med pool, spabad, bastu och grejer som haft fastprisavtal på din nivå. De lär ju få en rejäl utbetalning
Fick precis besked om att vår utbetalning är på väg inom några dagar. Har Handelsbanken.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp