Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Utmätning av elstöd

Men hur gör KFM med skattepengar? De har ju säkert någon system som fungerar och som dom nu kanske ska använda med FK.
Jo det går helt automatiskt i de allra flesta fall. Resten kan man få listor på, tex de med betalspärrar så mäter man manuellt där

Jag var mer ut efter med att kolla om människor med Nordea kan se såna väntade utbetalningar då jag nyligen har bytt från Swedbank till Nordea efter att jag haft Swedbank hela mitt liv.
Har märkt att Nordea och Swedbank inte riktigt fungerar på samma sätt. Ett exempel när man betalar räkningar så dras inte pengarna från Nordea konto direkt som det görs hos Swedbank.
Så ta det lugnt, ni vet inte varför jag frågar detta.
Jag ser inget ännu på Nordea

Jo det går helt automatiskt i de allra flesta fall. Resten kan man få listor på, tex de med betalspärrar så mäter man manuellt där
Konstigt ,jag prata med en förut på kronofogden och fråga om elstödet. För jag ville veta om jag får mina , och jag har inte fått nåt extra och behålla i dem här tiderna med högre el kostnader , och han svarar mig att det betalas ut , men däremot kan dem kontakta banken sen och se om det finns ”överskott” och då utmäta, precis som dem alltid kan göra när som helst .

Konstigt ,jag prata med en förut på kronofogden och fråga om elstödet. För jag ville veta om jag får mina , och jag har inte fått nåt extra och behålla i dem här tiderna med högre el kostnader , och han svarar mig att det betalas ut , men däremot kan dem kontakta banken sen och se om det finns ”överskott” och då utmäta, precis som dem alltid kan göra när som helst .
Okej. Ingen aning vad det har med svaret på det jag svarade på att göra.

Elstödet beräknades ta dagar att betala ut, men nu pratas det om 2-3 veckor enligt SvD Näringsliv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp