Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av elstöd

Tycker det ändå är grymt konstigt att typ inte en enda, förutom den där på flashback fått besked via Kivra. Borde kommit förra veckan, om de nu började igår. Inte att det kommer dagen före det kommer in på banken. Står ju inte ens på FKs sida att det ska betalas ut eller har betalats ut.

Tycker det ändå är grymt konstigt att typ inte en enda, förutom den där på flashback fått besked via Kivra. Borde kommit förra veckan, om de nu började igår. Inte att det kommer dagen före det kommer in på banken. Står ju inte ens på FKs sida att det ska betalas ut eller har betalats ut.
Så här står det på FK:s hemsida:

”Ja, du kommer att få ett beslutsbrev, antingen med posten eller till din digitala brevlåda.

Det KAN HÄNDA att du får brevet innan pengarna finns på kontot. Om du har flera elanläggningar får du ett beslutsbrev per anläggning”

Med andra ord så kommer meddelandet i Kivra förmodligen EFTER att pengarna kommit in på kontot.

”Ja, du kommer att få ett beslutsbrev, antingen med posten eller till din digitala brevlåda.

Det KAN HÄNDA att du får brevet innan pengarna finns på kontot. Om du har flera elanläggningar får du ett beslutsbrev per anläggning”

Med andra ord så kommer meddelandet i Kivra förmodligen EFTER att pengarna kommit in på kontot.
Så meningslöst att få besked efter :p

Ja, så kan det vara. Var så för mig en gång när jag var sjuk under Corona och ansökte om ersättning för karens- Då fick jag beslutet på KIvra efter utbetalningen.

Nu har jag väntande insättning på swebank, att det betalas ut 23e

Har även jag väntad insättning, betalas ut på torsdag den 23:e.

Tackar för info...Och ni har skuldosaldo hos KFM?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp