- Meddelanden
- 1 902
- Mottagna reaktioner
- 913
- Poäng
- 787
Läste på flashback att något har fått i fredags.Men fortfarande ingen som har fått något på Kivra eller?
Läste på flashback att något har fått i fredags.Men fortfarande ingen som har fått något på Kivra eller?
Det måste väl ändå vara helt omöjligt? Det står ju överallt att de tidigaste får den 23:eLäste på flashback att något har fått i fredags.
Inte pengarna utbetalt utan brev Kivra om hur mycket pengar blir utbetaltDet måste väl ändå vara helt omöjligt? Det står ju överallt att de tidigaste får den 23:e
Så här står det på FK:s hemsida:Tycker det ändå är grymt konstigt att typ inte en enda, förutom den där på flashback fått besked via Kivra. Borde kommit förra veckan, om de nu började igår. Inte att det kommer dagen före det kommer in på banken. Står ju inte ens på FKs sida att det ska betalas ut eller har betalats ut.
Så meningslöst att få besked efterSå här står det på FK:s hemsida:
”Ja, du kommer att få ett beslutsbrev, antingen med posten eller till din digitala brevlåda.
Det KAN HÄNDA att du får brevet innan pengarna finns på kontot. Om du har flera elanläggningar får du ett beslutsbrev per anläggning”
Med andra ord så kommer meddelandet i Kivra förmodligen EFTER att pengarna kommit in på kontot.
Ja, så kan det vara. Var så för mig en gång när jag var sjuk under Corona och ansökte om ersättning för karens- Då fick jag beslutet på KIvra efter utbetalningen.Så här står det på FK:s hemsida:
”Ja, du kommer att få ett beslutsbrev, antingen med posten eller till din digitala brevlåda.
Det KAN HÄNDA att du får brevet innan pengarna finns på kontot. Om du har flera elanläggningar får du ett beslutsbrev per anläggning”
Med andra ord så kommer meddelandet i Kivra förmodligen EFTER att pengarna kommit in på kontot.