Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Utmätning av bostadsrätt - hjälp!

Kfm har väl gjort en utredning på dig?

Vet inte. Jag fick brev om redogörelse för inkomster. Jag fyllde inte i. Efter någon vecka fick jag beslut om löneutmätning och hur Mycket jag får behålla
Då har kfm gjort det. Om du är orolig skulle jag ringt till kfm men eftersom du fått beslut på lönutmätning så borde de ju nöja sig med det just nu

Vet inte. Jag fick brev om redogörelse för inkomster. Jag fyllde inte i. Efter någon vecka fick jag beslut om löneutmätning och hur Mycket jag får behålla
Då har kfm gjort det. Om du är orolig skulle jag ringt till kfm men eftersom du fått beslut på lönutmätning så borde de ju nöja sig med det just nu

Om dem nöjt sig med löneutmätning blir jag överlycklig. Men det låter för bra för att vara sant

Om dem nöjt sig med löneutmätning blir jag överlycklig. Men det låter för bra för att vara sant
Tycker du ska ringa och kolla. Men oftast är det ju att de tar utav tillgångar och sen utmätning men som sagt vet ej hur stor din skuld är och vet dom att de kan få betalt vua lön så

Tycker du ska ringa och kolla. Men oftast är det ju att de tar utav tillgångar och sen utmätning men som sagt vet ej hur stor din skuld är och vet dom att de kan få betalt vua lön så

Ringer jag och kollar blir det kanske tt jag skjuter mig i foten och dem ändrar beslutet till utmätning av bostad..

@Lasseman nu när det är coronatider i samhället, görs det hembesök gällande utredning av tillgångar lika ofta som innan eller färre?

@Lasseman nu när det är coronatider i samhället, görs det hembesök gällande utredning av tillgångar lika ofta som innan eller färre?
Varför svarade du inte på brev om löneutmätning.?
Då går de på ett schablon och du får kanske betala för mycket.
Att inte samarbeta kanske också ökar deras nyfikenhet på vad som finns.

Det varierar nog. Lite mindre tror jag kanske. Utmäta bostadsrätt behövs inget hembesök för

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp