- Meddelanden
- 1 905
- Mottagna reaktioner
- 164
- Poäng
- 417
Nej jag fyllde inte in dem för att jag ville
Nej jag fyllde inte in dem för att jag ville
Kfm har väl gjort en utredning på dig?
Då har kfm gjort det. Om du är orolig skulle jag ringt till kfm men eftersom du fått beslut på lönutmätning så borde de ju nöja sig med det just nuVet inte. Jag fick brev om redogörelse för inkomster. Jag fyllde inte i. Efter någon vecka fick jag beslut om löneutmätning och hur Mycket jag får behålla
Vet inte. Jag fick brev om redogörelse för inkomster. Jag fyllde inte i. Efter någon vecka fick jag beslut om löneutmätning och hur Mycket jag får behålla
Då har kfm gjort det. Om du är orolig skulle jag ringt till kfm men eftersom du fått beslut på lönutmätning så borde de ju nöja sig med det just nu
Tycker du ska ringa och kolla. Men oftast är det ju att de tar utav tillgångar och sen utmätning men som sagt vet ej hur stor din skuld är och vet dom att de kan få betalt vua lön såOm dem nöjt sig med löneutmätning blir jag överlycklig. Men det låter för bra för att vara sant
Tycker du ska ringa och kolla. Men oftast är det ju att de tar utav tillgångar och sen utmätning men som sagt vet ej hur stor din skuld är och vet dom att de kan få betalt vua lön så
@Lasseman nu när det är coronatider i samhället, görs det hembesök gällande utredning av tillgångar lika ofta som innan eller färre?
Varför svarade du inte på brev om löneutmätning.?Vet inte. Jag fick brev om redogörelse för inkomster. Jag fyllde inte i. Efter någon vecka fick jag beslut om löneutmätning och hur Mycket jag får behålla
@Lasseman nu när det är coronatider i samhället, görs det hembesök gällande utredning av tillgångar lika ofta som innan eller färre?