Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

upplåning BN

Hej, hur många fakturor måste man ha betalat in för att kunna få upplåning? fick ett samlingslån på 70k förra månaden men skulle behöva 20k till. Inte fått nån upplåning än men betalade in min faktura igår.

Hej. Har lånat upp 3 ggr och tittar tillbaka, jag har bet 7 fakturor för att sedan kunna låna upp. Men det är för mig....vet inte om det är generellt.

Du bör ha betalat 6 ggr men i vissa fal kan dom godkänna upplåning något tidigare.

beror troligen från person till person. Jag fick samling på 60000 i augusti och kan inte göra upplåning ännu trots att länken om ansökan om upplåning är uppe varje månad och inga ändringar i ekonomin skett. Har skött betalningarna i tid.

Hej, jag ansökte om lån på 60 000. Blev erbjuden 125 000. Tog bara på det jag ansökt om. Nu har jag behov av ytterligare 20 000. På min sida under fliken "upplåning" står att "du har nu möjlighet att ansöka om höjning av ditt lån" Vet någon om det är goda chanser att få lånet beviljat eller bör jag ha betalt ett par fakturor? Har enbart hunnit betala en. Tänker att jag blev ju erbjuden 125000.. Men vill ju absolut inte riskera avslag pga jag ansöker för tidigt.

Hej,

Kanske är olika men jag blev beviljad 220000 och månaden efter sökte jag 80 till och fick och två månader senare 35000 och det gick också bra , men jag kan ju inte garantera dig.

Jag fick nyss upplåning direkt så länge det finns utrymme tror jag inte att det är några problem

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp