Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

upplåning BN

Hej är det någon mer som får mail om att nu kan du utöka ditt lån och så provar man och får en ny uc och sedan ett avslag... för att ett par veckor senare få ett nytt erbjudande om utökning.

Jag har kontaktat dem och begärt att de ska ta bort min uc för de kan ju inte först avslå och sedan erbjuda igen, ajg som kund utgår ju från att det är senaste uc som gäller.

jag fick ett svar om senaste uc och ett svar om ursprunglig uc...

så jag är oerhört besviken på bn som kostat mig 2 st onödiga uc nu i sommar på vilseledande information om möjlig utökning

någon mer som varit med om detta?

Hej är det någon mer som får mail om att nu kan du utöka ditt lån och så provar man och får en ny uc och sedan ett avslag... för att ett par veckor senare få ett nytt erbjudande om utökning.

Jag har kontaktat dem och begärt att de ska ta bort min uc för de kan ju inte först avslå och sedan erbjuda igen, ajg som kund utgår ju från att det är senaste uc som gäller.

jag fick ett svar om senaste uc och ett svar om ursprunglig uc...

så jag är oerhört besviken på bn som kostat mig 2 st onödiga uc nu i sommar på vilseledande information om möjlig utökning

någon mer som varit med om detta?
Vilka stollar dom är "BN" .Onödiga "UC" förfrågningar som finns kvar i ett år innan dom försvinner.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp