Ja det kan dom, även pengar från sparkontonKan kronofogden dra pengar från din privata bankkonto?
Om du inte fått medel /pengar fr stiftelse, sådana pengar kan inte mätas ut. Se till att ha ev såna bidrag på ett separat konto o döp kontot till något lämpligt. Kanske inte är så många som har stiftelsepengar vad vet jag men ändå ett tips.Kan kronofogden dra pengar från din privata bankkonto?
Menar du att man ska öppna upp ett konto på sin vanliga bank separat som man kan göra med bank id. Eller öppna upp ett helt annat konto på en annan bank, för att hålla sånna pengar separat?Om du inte fått medel /pengar fr stiftelse, sådana pengar kan inte mätas ut. Se till att ha ev såna bidrag på ett separat konto o döp kontot till något lämpligt. Kanske inte är så många som har stiftelsepengar vad vet jag men ändå ett tips.
Kan kronofogden dra pengar från din privata bankkonto?
Om du inte fått medel /pengar fr stiftelse, sådana pengar kan inte mätas ut. Se till att ha ev såna bidrag på ett separat konto o döp kontot till något lämpligt. Kanske inte är så många som har stiftelsepengar vad vet jag men ändå ett tips.
Annat konto i samma bank räckerMenar du att man ska öppna upp ett konto på sin vanliga bank separat som man kan göra med bank id. Eller öppna upp ett helt annat konto på en annan bank, för att hålla sånna pengar separat?
Det syns när stiftelsen gjort insättningen på ditt konto.Hur vet KFM om pengarna är ifrån en stiftelse?