Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Undrar en fråga angående Kronofogden!?

Kan kronofogden dra pengar från din privata bankkonto?

Kan kronofogden dra pengar från din privata bankkonto?
Om du inte fått medel /pengar fr stiftelse, sådana pengar kan inte mätas ut. Se till att ha ev såna bidrag på ett separat konto o döp kontot till något lämpligt. Kanske inte är så många som har stiftelsepengar vad vet jag men ändå ett tips.

Hur vet KFM om pengarna är ifrån en stiftelse?

Om du inte fått medel /pengar fr stiftelse, sådana pengar kan inte mätas ut. Se till att ha ev såna bidrag på ett separat konto o döp kontot till något lämpligt. Kanske inte är så många som har stiftelsepengar vad vet jag men ändå ett tips.
Menar du att man ska öppna upp ett konto på sin vanliga bank separat som man kan göra med bank id. Eller öppna upp ett helt annat konto på en annan bank, för att hålla sånna pengar separat?

Ser inte namnen på döpta konton dock.

Menar du att man ska öppna upp ett konto på sin vanliga bank separat som man kan göra med bank id. Eller öppna upp ett helt annat konto på en annan bank, för att hålla sånna pengar separat?
Annat konto i samma bank räcker

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp