Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Trustbuddy kronofrogden

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Rimligtvis borde du kunna spärra dig från att ta skitlån genom att kontakta respektive sms-låneföretag m.m och be dem sätta en in en spärr.

Ta och titta på fattiga riddares forum där håller folk som har skulder hos kronofogden till m.m och hör vad de har att säga de lär inte rekomendera dig att låta småsummor gå till kronofogden dels pga att det blir mycket dyrare och inte minst för att du med en anmärkning inte kommer kunna teckna ens ett telefonabonemang än mindre byta eller hyra bostad m.m

Jävla hjärndöda folk som fortfarande kommenterar om avbetalningsplan JAG SKITER I OKEJ? VILL BARA HA SVAR PÅ MIN FRÅGA TRÖGA IDIOTER.............................

Jävla hjärndöda folk som fortfarande kommenterar om avbetalningsplan JAG SKITER I OKEJ? VILL BARA HA SVAR PÅ MIN FRÅGA TRÖGA IDIOTER.............................

En snabb googling gav följande svar sedan tillkommer räntan på det

"Kostnaden för en för sent betald räkning blir 640-800 kronor (340 kr i ombudsarvode, i de flesta fall 160 kr i inkassokostnad samt 300 kr i ansökningsavgift till Kronofogden)."

http://kronofogden.se/Smaskulderledertilldyratillaggskostnader.html

Senast ändrad:

Men för helvete ta reda på det själv! Är väl lika lätt för dig och kolla själv. Varför ska vi göra det åt dig? Dessutom, med den attityden är det ingen som tänker svara dig ändå

Säger som Jasse ta reda på det själv nu var arwid så hygglig trots din attityd och tog reda på att du kan lägga på ytterligare 6400-8000 på din skuld som Kronofogden kommer att driva in antingen via utmätning eller löneutmätning. För du kan väl inte vara så naiv och tro att de kommer att vänta till 25 februari 2014 på sina pengar.

Du som ändå tycker alla här är tröga idioter, ta reda på själv hur det blir och ja skicka till kf för vem bryr sig!!!!
Lycka till hos fogden ha ha ha

om du tror att en betalningsanmärkning gör så att du inte får ta mer sms-lån misstar du dig stort.
Det är tyvärr väldigt många bolag som tillåter en eller tom flera bet-anmärkningar

Vi låter denna person ta reda på vad det kostar själv
Herregud vad vet vi ?

En som vill ha anmärkningar och skulder hos Kfm frivilligt har också förmågan att ringa och fråga vad som kommer hända och hur mycket han eller hon behöver betala i utmätning för det beror ju på hur stor inkomsten är
Så strunta nu i att svara denna person

OM alla andra vägar är testade som avb eller annat och sista utvägen är kfm och utmätning.så förstår jag du släpper dom.går det inte så går det inte.
har du inkomst så kommer de dra max belopp beroende på vad du tjänar.
räntan ja du det går inte räkna men visst läggs det på ränta.så det du släpper idag är kanske uppe i dubbelt om ett år.men beroende på vilken summa det rör sig om i lån du tänker släppa så kanske du tom är av med det snabbare än ett år eftersom de drar så mycket de kan från din inkomst.gå in på denna länk o skriv in alla uppgifter så ser du vad de kan dra på dig.

https://www1.kronofogden.se/wf/wf/login.do

Vi avslutar denna tråd här, tror inte vi kommer mycket längre.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp