Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Trustbuddy falskar sig

Fick igår vid 18-tiden ett sms där det stod att mitt lån förfallit och att Vkc credit ab övertagit lånet. Om jag betalade in beloppet samma dag, dvs igårkväll, skulle jag slippa extra kostnader. Underskrivet med hälsningar från Vkc Credit Ab.

Mailade Vkc idag, men dom hade inte fått nåt ärende på mig. Trustbuddy leker alltså att de är just Vkc credit.
Känns en aning fult , oseriöst och desperat måste jag säga!!

Trustbuddy

Det tog nog 2 veckor efter det att jag fick ett sånt sms tills jag fick inkassokravet från Vkc. Var hårda men fick avbetalning! Dock var skulden 10000 från början, efter inkasso 16230 kr! Trustbuddy hade tagit ut avgifter och ränta på ränta! Vkc inkasso tog 160 kr.

Hur många gånger kan man förlänga hos de?? har för mig tidigare gick inte mer än 5 gånger sedan skulle man betala hela summan eller övergick lånet till delbetalning 650kr i 12mån,
har 2 delbetalningar där sen 2 nya lån som ena har jag förläng nu i 7 gånger nu

trustbuddy

Det var på tiden min skuld gick till krnofogden på grund av att jag inte fick förlänga och då skulle de ha 2500:- i månaden vilket var för mycket och försökte att betala mindre belopp men de skickade skulden till fogden och självklart lade de på extra ränta och avgifter mm så nu skall jag betala
tillbaka 12000:- och lånet var på 7000:- . En dyr läxa

Det var på tiden min skuld gick till krnofogden på grund av att jag inte fick förlänga och då skulle de ha 2500:- i månaden vilket var för mycket och försökte att betala mindre belopp men de skickade skulden till fogden och självklart lade de på extra ränta och avgifter mm så nu skall jag betala
tillbaka 12000:- och lånet var på 7000:- . En dyr läxa

Berätta mer hur gick det till. ville de ha 2500kr som delbetalning typ på 3 månader eller vad hur måna gånger hade du förlängd??

Jag hade förlängt 2*5000:- i 5 månader och fick då ett erbjudande om avbet.plan. 1250:-/månad i 12 månader.
Sen var de dumma nog att låna ut ytterligare 2*5000:- till mig när de hade ett julerbjudande. Ett av dessa släpper jag nu till inkasso och hoppas få en bra avbet.plan på!

Jag hade förlängt 2*5000:- i 5 månader och fick då ett erbjudande om avbet.plan. 1250:-/månad i 12 månader.
Sen var de dumma nog att låna ut ytterligare 2*5000:- till mig när de hade ett julerbjudande. Ett av dessa släpper jag nu till inkasso och hoppas få en bra avbet.plan på!

År det inte lika bra att släppa alla till inkasso det kommer du nog att tjäna mest på. Du får nog bättre avbetalning hos VKC än hos Trustbuddy.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp