Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Trustbuddy slutade med avbetalningsplaner 10/10 enligt deras egen support. Jag har två ggr 5000 lån som jag har förlängt fem ggr. Fick ett erbjudande via sms om avbetalning som jag bara skulle gå in och godkänna med hjälp av bank-id. Väl inne på sidan så kunde jag inte hitta var jag skulle godkänna planen, mejlade och fick till svar att de hade slutat med avbetalningsplaner så sent som den 10 oktober. Det var "ett tekniskt fel" att sms fortfarande gick ut rörande avbetalning. De hänvisar numer direkt till vkc inkasso.
VKC inkasso är mycket bra när du vill ha en avbetalningsplan
VKC inkasso är jättebra att ha och göra med jag betalar 300/månad istället för 1250/månad som Trustbuddy ville ha. Så när ni hanar hos VKC tala om hur mycket ni klarar av att betala så hjälper de dig.
Jag har skickat en epost till dom o fick svaret att man kan betala förlängringsavgift vidare ändå man har förlängrat 5 gånga. Så länga de har inte bestämmt något annat , ska det gälla.
Ja det stämmer. Vi har fått information om att avbetalningsplan inte längre kommer vara aktuellt för våra låntagare. TrustBuddy har tagit resultatet från kundernas åsikter och beslutat att avbetalningsplan ska tas bort. Just nu håller vi på med uppdateringar om hur vi ska göra det bäst för er kunder. I dagsläget har du alternativet att du kan förlänga lånet trots att man har förlängt lånet 5 gånger. Har man signerat en avbetalningsplan redan så kommer den inte att påverkas.