Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

TrustBuddy erbjuder självmant avbet.plan

Japp ! Varför ska de sluta. De känna riktig penger med avbetalningsplan. Ingenting stå på TB Hemsidan .

Trustbuddy slutade med avbetalningsplaner 10/10 enligt deras egen support. Jag har två ggr 5000 lån som jag har förlängt fem ggr. Fick ett erbjudande via sms om avbetalning som jag bara skulle gå in och godkänna med hjälp av bank-id. Väl inne på sidan så kunde jag inte hitta var jag skulle godkänna planen, mejlade och fick till svar att de hade slutat med avbetalningsplaner så sent som den 10 oktober. Det var "ett tekniskt fel" att sms fortfarande gick ut rörande avbetalning. De hänvisar numer direkt till vkc inkasso.

VKC inkasso är mycket bra när du vill ha en avbetalningsplan

VKC inkasso är jättebra att ha och göra med jag betalar 300/månad istället för 1250/månad som Trustbuddy ville ha. Så när ni hanar hos VKC tala om hur mycket ni klarar av att betala så hjälper de dig.

Jag har skickat en epost till dom o fick svaret att man kan betala förlängringsavgift vidare ändå man har förlängrat 5 gånga. Så länga de har inte bestämmt något annat , ska det gälla.

Hej!

Tack för ditt meddelande.

Ja det stämmer. Vi har fått information om att avbetalningsplan inte längre kommer vara aktuellt för våra låntagare. TrustBuddy har tagit resultatet från kundernas åsikter och beslutat att avbetalningsplan ska tas bort. Just nu håller vi på med uppdateringar om hur vi ska göra det bäst för er kunder. I dagsläget har du alternativet att du kan förlänga lånet trots att man har förlängt lånet 5 gånger. Har man signerat en avbetalningsplan redan så kommer den inte att påverkas.

Ha en fortsatt bra dag!

Med vänliga hälsningar/kind regards

TrustBuddy Int. AB
Johanna

Wallingatan 12
SE 111 60 Stockholm

Phone: +46 (0)8 562

Kan man inte återbetala så finns det ingen anledning till att fortsätta förlänga. Låt det gå till VKC inkasso istället och få en avbetalningsplan där.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp