Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Parkster/smspark 2 kr har man ju sett..

Suck :cool: hur tänker man då?!
Min 100kr skuld var ett rent misstag och ja erhöll ju aldrig fakturan då dom försökte skicka till en adress ja bodde på för två år sedan... och eftersändningen hade ju upphört... Har ju flyttat hela två gånger sedan dess... Nä, ja e inte rotlös, flyttningarna berodde på att successivt få ner boende kostnaden... Från 11.700kr till dagens 6344kr - de kallar ja bra jobbat !! :p:rolleyes:

Man tycker väl att man inte har råd kanske

Att min skuldbörda endast är lån är skönt och jag skulle må ännu sämre om det var fasta avgifter eller andra småsaker som tyngde mitt skuldberg.
Jag dömer dock ingen får jag väl tillägga så att jag inte blir påhoppad.
Att inte betala de fasta avgifterna inser jag att det blir mycket mer komplicerat då man inte får möjlighet att få abonnemang osv så jag håller hårt i mina.
Att sälja bilen är också en tyngd mindre då man inte riskerar att dra på sig böter eller andra oförutsedda utgifter som tex böter.
Att låta 1 kr sväva iväg till KFM måste vara en miss hoppas jag, ingen människa kan väl vara så urbota dum ?

Inte nog med att Sverige har längst vårdköer i Europa och en jävligt överskattad sjukvård, nu ska man sätta folk i klistret ekonomiskt också till följd utav det.
Fy fan vad i helvete betalar man skatt för,

Jag har varit på en vårdcentral en gång i mitt liv och det var som en jävla djungel, folk skriker, folk trängs, man skiter i kösystemet utan det är högst går först.
Usch fy fan. Bananrepublik.
Säger som Leif

For cryin’ out loud... asså ! :cool:
Förresten gick besöket bra vid valstugorna? Hoppas Du stannade riktigt länge hos Ⓜ️.... :D

Det gick bra. Alla hade inte öppet dock. Det förvånade mig lite faktiskt.
Dom hade ok godis hos m :)
3 gäldenärer bemannade stugor.

Jag fattar inte?
Var det i privat syfte eller i jobb syfte du var där?

Så 3 personer som bemannade stugor har haft någon får av ekonomiska svårigheter :D?

Det gick bra. Alla hade inte öppet dock. Det förvånade mig lite faktiskt.
Dom hade ok godis hos m :)
3 gäldenärer bemannade stugor.

Jag är mållös... e de sant de Du skriver? Tre gäldenärer... verkligen?! :eek:

Asså, kanske jag inte borde tolka de så här, men för min del känns de bra att höra... Jag känner mig hela tiden mindre ensam... :oops::rolleyes::(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp