Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Herre jösses, blir oerhört beklämd, men ja noterar att ja därmed inte sitter ensam i båten... :oops::eek::cool:

Jag skrev ett inlägg i "min tråd" i våras någon gång om mängden post kfm skickar ut där jag bland annat nämnde antalet mål. Ingen reagerade dock

Jag önskar att jag inte var en av dom.
Känner mig så skamsen över att jag inte stoppade min välvilja att hjälpa och att mitt normalt sunda förnuft inte talade högre än så.

Jag skrev ett inlägg i "min tråd" i våras någon gång om mängden post kfm skickar ut där jag bland annat nämnde antalet mål. Ingen reagerade dock

Sorry, vi gick om varandra litta i denna tråden... så mina inlägg blev dubbla... :(

Om jag hade sett det inlägget i din tråd, så hade ja sannerligen reagerat & det med bestörtning !!! :eek:
En absolut horribel ökning av skuldsatta människor om än många med bara ”skitbelopp” som är inne & vänder hos Er... :(

Jag och Kimsan kommer höja den siffran -:)

Ja var nog inräknad i den redovisade siffran, för ja åkte ju på mitt livs första betalningsföreläggande i mitten av juni för den där jäkla Parkster fakturan om 100 riksdaler... :(
Den första av många fler... :(

Den reglerade du ju så den finns inte med i saldot.

Sorry, vi gick om varandra litta i denna tråden... så mina inlägg blev dubbla... :(

Om jag hade sett det inlägget i din tråd, så hade ja sannerligen reagerat & det med bestörtning !!! :eek:
En absolut horribel ökning av skuldsatta människor om än många med bara ”skitbelopp” som är inne & vänder hos Er... :(

Parkster/smspark 2 kr har man ju sett..

Den reglerade du ju så den finns inte med i saldot.

Den är med i statistiken även om den reglerats. Det är att det gjorts en ansökan som räknats.
Får jag gissa så är det 30% som inte blir utslag

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp