Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Alla skulder man bestrider hamnar utanför en ev sanering.
Man ska bara tjäna lite tid , den kommer ju tillbaka in till fogden. Så om man även förlora vilket man gör så blir du bestraffad att den får du inte räkna med som tack ?

Man ska bara tjäna lite tid , den kommer ju tillbaka in till fogden. Så om man även förlora vilket man gör så blir du bestraffad att den får du inte räkna med som tack ?
Ja du gör ju som du vill. Men har du tänkt söka sanering nån gång som kommer dessa skulder inte räknas med vilket i sej innebär att du kan få löneutmätning under pågående sanering.

Ja du gör ju som du vill. Men har du tänkt söka sanering nån gång som kommer dessa skulder inte räknas med vilket i sej innebär att du kan få löneutmätning under pågående sanering.
Gäller detta även skulder man bestrider innan man ens har sökt sanering?

I om att alla skulder som man har innan en ev sanering ingår så kommer ju dessa man bestridit inte att göra det.
Ok, jag trodde att om man bestred en skuld och det dömdes till borgenärens fördel så är det avslutat och du döms att betala som vilken skuld som helst och den kan komma att ingå i en ev sanering längre fram.
Nu är det inte aktuellt i mitt fall men jag hade inte koll på detta.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp