Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag har "företagskivra" för mitt företag och Skatteverket skickar i varje fall post dit. När ni kollar inkomst på Skatteverket så finns väl företagets org.nummer där?

Då kommer det inte komma dit för annat än möjligen väldigt stora bolag, det kommer per post.

Då kommer det inte komma dit för annat än möjligen väldigt stora bolag, det kommer per post.
Ok, men KFM står som möjlig avsändare när jag loggar och kollar på min företagsbrevlåda.

Ok, men KFM står som möjlig avsändare när jag loggar och kollar på min företagsbrevlåda.

Jag kan ha fel men Jag har inget minne av att jag skriver in orgnr på bolagen särskilt ofta, och hur tusan papperna ska ta sig till kivra när jag skiver in Gunnars bilplåt i bollnäs som fritext vet jag inte..

En ny ändring vid fordonsstopp som gör det enklare för polisen att utmäta fordon osv finns nu från 1aug. Kika på bifogad bild. Nu kan man aldrig låna bil eller transportera något utav värde, man får resa som en luffare framöver! Tycker man börjar känna sig jagad rent ut sagt!

Bilagor

• 470910FA-101E-4CD3-B7FD-973D17470829.jpeg
    470910FA-101E-4CD3-B7FD-973D17470829.jpeg
    809.4 KB · Visningar: 25
En ny ändring vid fordonsstopp som gör det enklare för polisen att utmäta fordon osv finns nu från 1aug. Kika på bifogad bild. Nu kan man aldrig låna bil eller transportera något utav värde, man får resa som en luffare framöver! Tycker man börjar känna sig jagad rent ut sagt!

Skrevs om det häromdagen, igår kanske det var rentav.

Skrevs om det häromdagen, igår kanske det var rentav.
Det har jag helt missat, nä jag börjar känna mig som en brottsling snart. Jobbar för fullt osv o har inget hemma som nån kan ta men antar att gängbrott påverkar oss andra med. Men som tur är kan ingen ta ifrån mig möjligheten att lämna landet och börja ett nytt liv om detta skall utvecklas vidare vilket jag antar att det kommer att göra. Iaf min moral sänks ju mer dem är på en

Det har jag helt missat, nä jag börjar känna mig som en brottsling snart. Jobbar för fullt osv o har inget hemma som nån kan ta men antar att gängbrott påverkar oss andra med. Men som tur är kan ingen ta ifrån mig möjligheten att lämna landet och börja ett nytt liv om detta skall utvecklas vidare vilket jag antar att det kommer att göra. Iaf min moral sänks ju mer dem är på en
Det skrevs nog i en annan tråd och inte i tråd om löneutmätning som ändå inte har med det där att göra.

Det skrevs nog i en annan tråd och inte i tråd om löneutmätning som ändå inte har med det där att göra.
Skulle vara en tråd om utmätning för det är ganska mkt frågor i denna tråden som rör just saker som inte har med löneutmätning att göra.

Skulle vara en tråd om utmätning för det är ganska mkt frågor i denna tråden som rör just saker som inte har med löneutmätning att göra.
Har nämnt det vid några tillfällen..

Jag tycker att det är bra jag kör runt i en bil som är anpassad efter min situation, skuldsanering en bil från 1999.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp