Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Fast jag förstår inte @Elsin… din sambo ser hellre att du flyttar än får hembesök av kfm?

Fast jag förstår inte @Elsin… din sambo ser hellre att du flyttar än får hembesök av kfm?
Ja, de tror jag iallafall! Han tycker det är jätte jobbigt att jag har så dålig ekonomi! Han är en sån som sparar och aldrig tar lån. Skulle ett besök med kfm så skulle han tycka det var jätte pinsamt

Ja, de tror jag iallafall! Han tycker det är jätte jobbigt att jag har så dålig ekonomi! Han är en sån som sparar och aldrig tar lån. Skulle ett besök med kfm så skulle han tycka det var jätte pinsamt
Kanske är bättre han är förstående och stöttande i situationen? Känns inte som ett förhållande klarar av detta i längden om han inte har förståelse…

Kanske är bättre han är förstående och stöttande i situationen? Känns inte som ett förhållande klarar av detta i längden om han inte har förståelse…
Ja, han är nog mest frustrerad då han typ har fått lägga alla hans spar pengar att hjälpa mig. Han har inga problem det med löneutmätning eller om jag får skuldsanering. Men att de ska komma ut och kolla på saker som han äger. Em del saker är ju hans pappa osv och de är så pass länge sen så har inte kvitto på allt heller

Ja, han är nog mest frustrerad då han typ har fått lägga alla hans spar pengar att hjälpa mig. Han har inga problem det med löneutmätning eller om jag får skuldsanering. Men att de ska komma ut och kolla på saker som han äger. Em del saker är ju hans pappa osv och de är så pass länge sen så har inte kvitto på allt heller
Fast risken för hembesök finns ju alltid när man har skulder som ska drivas in av kfm.

Hur stora är skulderna? Har ju ändå lite betydelse är ju mindre chans att dem kommer om det är 10.000 eller 500.000

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp