Förmodligen svar på inlägg nr 3 att dom inte har råd om dom inte får dom extra pengarna![]()
Ja, de tror jag iallafall! Han tycker det är jätte jobbigt att jag har så dålig ekonomi! Han är en sån som sparar och aldrig tar lån. Skulle ett besök med kfm så skulle han tycka det var jätte pinsamtFast jag förstår inte @Elsin… din sambo ser hellre att du flyttar än får hembesök av kfm?
Kanske är bättre han är förstående och stöttande i situationen? Känns inte som ett förhållande klarar av detta i längden om han inte har förståelse…Ja, de tror jag iallafall! Han tycker det är jätte jobbigt att jag har så dålig ekonomi! Han är en sån som sparar och aldrig tar lån. Skulle ett besök med kfm så skulle han tycka det var jätte pinsamt
Ja, han är nog mest frustrerad då han typ har fått lägga alla hans spar pengar att hjälpa mig. Han har inga problem det med löneutmätning eller om jag får skuldsanering. Men att de ska komma ut och kolla på saker som han äger. Em del saker är ju hans pappa osv och de är så pass länge sen så har inte kvitto på allt hellerKanske är bättre han är förstående och stöttande i situationen? Känns inte som ett förhållande klarar av detta i längden om han inte har förståelse…
Fast risken för hembesök finns ju alltid när man har skulder som ska drivas in av kfm.Ja, han är nog mest frustrerad då han typ har fått lägga alla hans spar pengar att hjälpa mig. Han har inga problem det med löneutmätning eller om jag får skuldsanering. Men att de ska komma ut och kolla på saker som han äger. Em del saker är ju hans pappa osv och de är så pass länge sen så har inte kvitto på allt heller
Hur stora är skulderna? Har ju ändå lite betydelse är ju mindre chans att dem kommer om det är 10.000 eller 500.000Ja, han är nog mest frustrerad då han typ har fått lägga alla hans spar pengar att hjälpa mig. Han har inga problem det med löneutmätning eller om jag får skuldsanering. Men att de ska komma ut och kolla på saker som han äger. Em del saker är ju hans pappa osv och de är så pass länge sen så har inte kvitto på allt heller
Om man inte tar privata så är det 90000 tusenHur stora är skulderna? Har ju ändå lite betydelse är ju mindre chans att dem kommer om det är 10.000 eller 500.000

Ja, så är det ju! Men hoppas på skuldsaneringen annars är det nog kört.Fast risken för hembesök finns ju alltid när man har skulder som ska drivas in av kfm.

Fast 90.000 är ju inte så mycket, det fixar du lätt med löneutmätning. Hur mycket är privata?Om man inte tar privata så är det 90000 tusen![]()