- Meddelanden
- 700
- Mottagna reaktioner
- 305
- Poäng
- 447
Usch då! Fick du maxbeslut då ist?Okej, tog det lång tid?
Lite surt, men får man ta timmar i komp och spara dom på det viset?
Usch då! Fick du maxbeslut då ist?Okej, tog det lång tid?
Lite surt, men får man ta timmar i komp och spara dom på det viset?
Nej det tror jag inte. Står att dom ska dra en viss summa utav lönenUsch då! Fick du maxbeslut då ist?
Om man inte skicka in pappren om inkomst och redogörelse , hur fort brukar kronofogden räkna ut ett beslut ändå ?
Ja det borde vara några dagar iallafall känns det somJag minns inte hur länge det tar innan bevakningen dyker upp, ett par dagar kanske.

Anmärkningen försvinner efter 3 år precis på dagen när du fick anmärkningen , dock är missbrukad kontokredit endast 2 år !Skulle man få beslut att de drar en viss summa varje månad och den jobbar över en hel del, t.ex för att trycka in mer pengar i löneutmätningen. Är de bra eller är de lönlöst att ens lägga energi på att jobba över tid? Och räknas det tre år med betalningsanmärkning när löneutmätning är över eller kan man ha löneutmätning och pricken har försvunnit efter tre år?
löneutmätningen fortsätter tills skulden är betald
Ja det hade varit hyffsatHade varit kanon om utmätning avslutades efter anmärkningen försvann
Hade aldrig behövt något som skuldsanering då![]()

Min övertid semesterersättning mm har aldrig rörts. Det ser olika ut förstår jag.Skulle man få beslut att de drar en viss summa varje månad och den jobbar över en hel del, t.ex för att trycka in mer pengar i löneutmätningen. Är de bra eller är de lönlöst att ens lägga energi på att jobba över tid? Och räknas det tre år med betalningsanmärkning när löneutmätning är över eller kan man ha löneutmätning och pricken har försvunnit efter tre år?