Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Om man inte skicka in pappren om inkomst och redogörelse , hur fort brukar kronofogden räkna ut ett beslut ändå ?

Om man inte skicka in pappren om inkomst och redogörelse , hur fort brukar kronofogden räkna ut ett beslut ändå ?

Jag minns inte hur länge det tar innan bevakningen dyker upp, ett par dagar kanske.

Skulle man få beslut att de drar en viss summa varje månad och den jobbar över en hel del, t.ex för att trycka in mer pengar i löneutmätningen. Är de bra eller är de lönlöst att ens lägga energi på att jobba över tid? Och räknas det tre år med betalningsanmärkning när löneutmätning är över eller kan man ha löneutmätning och pricken har försvunnit efter tre år?

Skulle man få beslut att de drar en viss summa varje månad och den jobbar över en hel del, t.ex för att trycka in mer pengar i löneutmätningen. Är de bra eller är de lönlöst att ens lägga energi på att jobba över tid? Och räknas det tre år med betalningsanmärkning när löneutmätning är över eller kan man ha löneutmätning och pricken har försvunnit efter tre år?
Anmärkningen försvinner efter 3 år precis på dagen när du fick anmärkningen , dock är missbrukad kontokredit endast 2 år ! :) löneutmätningen fortsätter tills skulden är betald

Hade varit kanon om utmätning avslutades efter anmärkningen försvann

Hade aldrig behövt något som skuldsanering då :)

Min övertid semesterersättning mm har aldrig rörts. Det ser olika ut förstår jag.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp