Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Har löneutmätning och nu december så fick krf pengarna innan 31/12 2020 kollar man dom jag är skyldig typ svea etc så fick dom in i början på januari. Vilket år kommer den betalda räntan hämna på? De drar cirka 16 000 varje månad till krf så en ett par tusen borde vara ränta.

Det bör beräknas på den dag kfm fick in pengarna

Det bör beräknas på den dag kfm fick in pengarna

Ok. Tänker att man får väl inget årsbesked från krf utan av inkasso/bankerna?

sedan funderar jag på om man har kvar några småskvättar på ett par skulder säg 5-600kr och det passar 12 mån får man ändå en sån där admin kostnad? Har ganska många ärenden hos krf (10 st) men allt blir betalt i feb men vill det sig illa så kan jag nästan få 10 000 i admin kostnad för de passerar precis 12 månader.

sedan funderar jag på om man har kvar några småskvättar på ett par skulder säg 5-600kr och det passar 12 mån får man ändå en sån där admin kostnad? Har ganska många ärenden hos krf (10 st) men allt blir betalt i feb men vill det sig illa så kan jag nästan få 10 000 i admin kostnad för de passerar precis 12 månader.
Tydligen läggs den avgiften på samma dag som den blev registrerad första gången

Osvsett om det bara är 100-500kr kvar på en skuld och man vet att den blir slut betald nästa lönedragning?
Jag har själv en liten skuld som förlängs den 10/3 .. och den kommer jag slutbetala den 25/2 .. skulden är på 1800 :)

Nej det stämmer, om du inte har räntebärande skuld till kfm. Jättesällsynt

Osvsett om det bara är 100-500kr kvar på en skuld och man vet att den blir slut betald nästa lönedragning?

Har sett massa gånger att folk missat 5 kr i ränta och fått ny grundavgift

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp