Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag hoppas lite att det går att få nya systemet att fortsätta skicka påminnelser även om det lämnas över till delgivare, med lite tur kommer några på att skicka in kvittona.
Det nya systemet borde väl kunna skicka påminnelser för annars vore det ju lite att gå ner sig ? Borde ju bli mer automatiskt !

Det nya systemet borde väl kunna skicka påminnelser för annars vore det ju lite att gå ner sig ? Borde ju bli mer automatiskt !

Det kommer säkert att skicka påminnelser, det jag menade var att det kunde få fortsätta skicka påminnelser till målet blir delgivet.

Jag har fortfarande inte fått utslag från kronofogden , förra veckan i tisdags skulle jag betalat den räkningen på 5400 kr ..alltså sista dagen att betala förelägandet. Man får brev om utslag från kronofogden va ?

Jag har fortfarande inte fått utslag från kronofogden , förra veckan i tisdags skulle jag betalat den räkningen på 5400 kr ..alltså sista dagen att betala förelägandet. Man får brev om utslag från kronofogden va ?

Vanligtvis, ja, men de senaste veckorna har det inte kommit några (till mig i alla fall).

Utslag går per brev ja. Tror man testar än, eller så har man börjat jobbat ikapp, jag tror man prioriterar betalningsfastställelse och handräckningar också.

Testa lendo eller likande, då lär du märka om det finns ett färskt utslag :rolleyes:

Utslag går per brev ja. Tror man testar än, eller så har man börjat jobbat ikapp, jag tror man prioriterar betalningsfastställelse och handräckningar också.

Testa lendo eller likande, då lär du märka om det finns ett färskt utslag :rolleyes:
Det borde ju blivit utslag ...för en vecka sedan nu...men tänkte med det kanske ta lite extra tid nu att jobba ikapp allt som stått stilla

Vanligtvis, ja, men de senaste veckorna har det inte kommit några (till mig i alla fall).
Som jag förstod det så meddelas beslut igen sedan den 2 dec ...fast man har stått stilla sedan slutet på oktober ..måste ju vara sjukt många beslut som ska skickas ut under den tiden ..så kanske lite att ta igen

Som jag förstod det så meddelas beslut igen sedan den 2 dec ...fast man har stått stilla sedan slutet på oktober ..måste ju vara sjukt många beslut som ska skickas ut under den tiden ..så kanske lite att ta igen
150000 kanske

chansade med Lendo och hela summan på 300k som samlingslån ...inga svar ännu ...men inga nej direkt heller

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp