Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
När jag var på semester så hade jag fått ett brev från kronofogden som var utskrivet den 22 oktober .. så bör väl kommit den 23-24 oktober ? Men jag skrev inte på och väntar ännu på påminnelsen ... men har inte fått någon ännu ... brukar det ta så lång tid ?

När jag var på semester så hade jag fått ett brev från kronofogden som var utskrivet den 22 oktober .. så bör väl kommit den 23-24 oktober ? Men jag skrev inte på och väntar ännu på påminnelsen ... men har inte fått någon ännu ... brukar det ta så lång tid ?

Postnord har ju tappat bort brev förr

Eller så kommer det kanske påminnelse idag .. Beukar dom skicka påminnelsen efter 10 dagar ungefär ? För var 10 dagar i fredags ... så kanske skickades igår och kommer idag :)

Vet inte hur postnord jobbar, ibland verkar det ta 10-14 dagar för att brev ska komma fram.
Kan vara så att dom skickade påminnelsen idag ... För det var 10 dagar i fredags och lördag och söndag jobbar dom väl inte? :) så troligtvis idag eller i morgon då :) eller senare :)

Det brukar annars ta 10 dagar och efter det kommer påminnelse

Tänkte eftersom 10 dagar var i fredags och då kanske dom skickade idag tänkte jag :)

Kan vara så att dom skickade påminnelsen idag ... För det var 10 dagar i fredags och lördag och söndag jobbar dom väl inte? :) så troligtvis idag eller i morgon då :) eller senare :)
.ja så kan det vara , eller på något annat vis

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp