Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Det var inga inkassobolag . Direkt från lånen:)
Fast vissa av dom måste väl hamnat hos inkasso ? För inte jätteofta som dom skickar direkt till kronofogden, eller kanske bara fått påminnelse ännu från bolagen ? :)

Ahh jo så är det. Svea bla. Men inte kfm än. Kanske blir denna vecka
Ja Svea är inte roliga , i mitt fall så sket jag faktiskt i inkasso räkningen från dom för jag kommer ändå betala dom 4200 kr den 25 nov ... kommer inte låna mer ! Dom får pengarna när jag har pengar :) Lowell skickade brev för 1 vecka sedan att dom skickat till kronofogden med en skuld på 28 000kr .. skrev till dom att det blir betalning den 25 nov och avsluta hela krediten .. dom sa att jag kommer få anmärkning , men frågade dom om dom skickade som vanlig blankett eller ej och det gjorde dom så kommer ta tid att få från dom .. då det är över 100 dagar just nu :) så skrev att ni få pengarna den 25 nov och inte ett öre innan :) skickar dom inte på fil så tar det ju tid .. först vänta på delgivningen och den slänger jag den första :) och påminnelsen kommer väl efter 7-10 dagar och ska vänta 5 dagar efter påminnelsen och sen betala om det går :) man köper sig sjukt mycket tid :)

Jag släpper över 1miljon i massa olika lån .
När tror ni löneutmätningen är igång?

Alltså det beror ju på när dom väl kommer in till kronofogden .. ska allt till inkasso med och du gör betalningsplan med dom och fördröjer det så kan du lätt räkna med 4 mån minst till ...

Jag tror det beror helt på . Skulle det ta tex 60 dagar för dom för delgivning bara att få ut pappret och sedan skriver du inte på och vänta på påminnelsen o så .. sen kan du ju räkna med 8 dagar hos inkasso med .. alltså tidigast februari ... men jag tror det tar längre ... däremot den Svea ekonomi som du skrev innan det kommer skickas direkt till fogden efter dom 8 dagarna hos inkasso ... så var beredd på det :) försök betala av den på engång om du kan det ?

Kontaktar dom alltid tidigare arbetsgivare? Bytt arbetsgivare för ett tag sedan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp