Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Mitt senaste utslag kom 4 veckor efter inskickat föreläggande, och det var förra veckan, så jag skulle göra bedömningen att de fortfarande har vissa förseningar.
Var det 4 veckor efter dom skickat in den ? Eller efter du skrivit på och skickat in ?

ligger kfum bakom ännu? har förelägande sedan den 11 september har 2 stycken där men har inte skrivit på men är ingen delgivningsman som kommit hem till mig ändå.. hade varit underbart om jag kan klara mig hela denna månad med för nästa kan jag betala in allt.
hade ett annat för ett tag sedan som låg i 3 månader utan ngt hände så det kunde jag betala in sen utan problem
Tänker likadant :) kommer betala in en hel kredit nästa månad :)

Mitt senaste utslag kom 4 veckor efter inskickat föreläggande, och det var förra veckan, så jag skulle göra bedömningen att de fortfarande har vissa förseningar.

När var utslaget daterat?

Idag kom jag hem från Thailand och självklart var det en del post :) trodde det skulle vara mer än 1 brev från kronofogden , men var bara 1 brev så var skickat den 22 oktober .. så nästa vecka kommer väl påminnelsen .. om jag skriver på den och skicka in har jag då 10 dagar på mig att betala ? För står på deras hemsida att det tar 82 dagar just nu från ansökan kommit in till utslag .. betyder det att det tar längre tid att få utslag med ? Skulle gärna vilja betala den 25 nämligen :)

Idag kom jag hem från Thailand och självklart var det en del post :) trodde det skulle vara mer än 1 brev från kronofogden , men var bara 1 brev så var skickat den 22 oktober .. så nästa vecka kommer väl påminnelsen .. om jag skriver på den och skicka in har jag då 10 dagar på mig att betala ? För står på deras hemsida att det tar 82 dagar just nu från ansökan kommit in till utslag .. betyder det att det tar längre tid att få utslag med ? Skulle gärna vilja betala den 25 nämligen :)

Utslag meddelas drygt 10 dagar efter delgivningen skett.

Vilket lån var snabbast med att skicka till kfm ? @johanc84
Utan tvekan Svea ekonomi , hade en avbetalning genom Svea som gick till inkasso .. fick dom 8 dagarna .. men dagen efter så gick det direkt till fogden och dom skickade det som fil för det låg i brevlådan ett par dagar efter ! så Svea är absolut dom snabbaste jag varit med om ... däremot Lowell och även sergel verkar det som att dom skickar genom vanlig blankett och inte fil för dom har inte kommit något från dom :)

Allright, jag släppte alla lån 1 oktober. Har inte kommit något kfm än, men blir väl nu snart

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp