Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Så skönt så det blev inte ett maxbeslut.?
Nej inte haft det.
Men ändrat nu med skatten o tagit bort jämkning men det kan väl inte påverka nytt beslut hoppas jag.
Det jag tänker är i såfall mitt förbehåll blir lägre men min man får högre så det borde jämna ut sig.

Nej inte haft det.
Men ändrat nu med skatten o tagit bort jämkning men det kan väl inte påverka nytt beslut hoppas jag.
Det jag tänker är i såfall mitt förbehåll blir lägre men min man får högre så det borde jämna ut sig.
Okej, fick för mig att du fick det. Så bra att det inte blev så.

Nej inte haft det.

Så borde det bli. Summa totalt kommer det vara samma.

ligger kfum bakom ännu? har förelägande sedan den 11 september har 2 stycken där men har inte skrivit på men är ingen delgivningsman som kommit hem till mig ändå.. hade varit underbart om jag kan klara mig hela denna månad med för nästa kan jag betala in allt.
hade ett annat för ett tag sedan som låg i 3 månader utan ngt hände så det kunde jag betala in sen utan problem

ligger kfum bakom ännu? har förelägande sedan den 11 september har 2 stycken där men har inte skrivit på men är ingen delgivningsman som kommit hem till mig ändå.. hade varit underbart om jag kan klara mig hela denna månad med för nästa kan jag betala in allt.
hade ett annat för ett tag sedan som låg i 3 månader utan ngt hände så det kunde jag betala in sen utan problem

Mitt senaste utslag kom 4 veckor efter inskickat föreläggande, och det var förra veckan, så jag skulle göra bedömningen att de fortfarande har vissa förseningar.

Mitt senaste utslag kom 4 veckor efter inskickat föreläggande, och det var förra veckan, så jag skulle göra bedömningen att de fortfarande har vissa förseningar.
Ja det verkar det som , för på deras sida så står handläggningstider och det verkar ta tid

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp