Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej igen! Undrar fortfarande vad som händer om någon tjuvparkerar på ”min” parkering? Vilket ofta händer pga attraktiv p-plats (o lata människor). Grannen får ringa Securitas då o då så de får komma med p-bot. Om nu någon med tex. en svindyr BMW tjuvlånar ”min” p-plats. Åh KF fraktar bort den för jag måste ju bevisa att det inte är min bil. Tänk om jag inte alls har lust att bevisa det utan tycker det är bra att min skuld minskar (vilket jag aldrig skulle göra) Är nyfiken! Vad händer då!!???

Hej igen! Undrar fortfarande vad som händer om någon tjuvparkerar på ”min” parkering? Vilket ofta händer pga attraktiv p-plats (o lata människor). Grannen får ringa Securitas då o då så de får komma med p-bot. Om nu någon med tex. en svindyr BMW tjuvlånar ”min” p-plats. Åh KF fraktar bort den för jag måste ju bevisa att det inte är min bil. Tänk om jag inte alls har lust att bevisa det utan tycker det är bra att min skuld minskar (vilket jag aldrig skulle göra) Är nyfiken! Vad händer då!!???

Den som tycker att beslutet är fel får överklaga, tex den i bilregistret eller någon annan som tycker att bilen inte är din utan någon annans.
Om den personen som ställt bilen där kanske åkt och tågluffat i Chile några månader eller ramlat och ligger i koma, så ingen överklagar beslutet så säljs bilen och pengarna fördelas på skulderna.

Hur är det med löneutmätning kan man jobba extra för att betala mer eller tar fogden det också?

Menar behålla mer felskrivet

Hej alla! En sten föll från mina axlar idag! KF skickar inget om löneutmätning där jag jobbar, utan direkt till lönecenter på annan ort.:) Så nu slipper jag fundera på om chefen vet! Skulle vara skönt om man slapp resten av stenarna på axlarna också!! Men en sten lättare iaf!:):) Ha en bra kväll alla!!

Hej alla! En sten föll från mina axlar idag! KF skickar inget om löneutmätning där jag jobbar, utan direkt till lönecenter på annan ort.:) Så nu slipper jag fundera på om chefen vet! Skulle vara skönt om man slapp resten av stenarna på axlarna också!! Men en sten lättare iaf!:):) Ha en bra kväll alla!!

Detta kommer bli bra Maggan...iallafall betydligt bättre än det Du har upplevt de senaste månaderna... :) Vi är KÄMPAR :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp