- Meddelanden
- 31 502
- Mottagna reaktioner
- 16 520
- Poäng
- 11 977
Krf vill att jag ska skicka in uppgifter för att dom ska göra löneutmätning? Nu kommer dom förstöra precis allting för mig då jag håller på att betala av mina småkrediter innan jag kan gå på dom stora lånen. Har försökt och komma överens med inkassobolaget Gothia men dom kräver flera 100.000 kr så med andra ord dom går inte diskutera med. Hur snabbt kommer krf ta mina pengar? Kan jag dra ut på det, för nu fucka dom precis allting för mig. Läste på Flashback om en person som precis om mig kommer få löneutmätning och dom har bett den personen att redovisa inkomst men av någon anledning har dom plockat personen på pengarna innan personen har hunnit skicka in. Så jag antar att dom kommer dra redan första månad och inte ha någon lång utredning??? Någon som har koll?
Nej det är inte mycket att dra ut på nu.. du får kontakta inkassobolagen och be dom återkalla målen, då tar det stopp.
Redogörelsen har koppling till löneutmätning, och den väntas tiden in för. Utmäta går dock bra innan eftersom det inte är löneutmätning