Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Jag är ensamstående min hyra på lägenheten kostar 7060 kr i månaden ser på kfm hemsida att ensamstående är 5100 kr på förbehållbelopp. Går det bra att jag kan skriva 7060 kr då vill inte få mindre.

Förbehållsbeloppet är väl levnadskostnader +boendekostnaden inräknat? Alltså ska du skriva ned vad ditt boende kostar.

Jag är ensamstående min hyra på lägenheten kostar 7060 kr i månaden ser på kfm hemsida att ensamstående är 5100 kr på förbehållbelopp. Går det bra att jag kan skriva 7060 kr då vill inte få mindre.

Det här svarade jag ju på i ett meddelande till dig.
5157+7060

Måste säga att löneutmätning varit riktigt bra för mig. Visst hade hellre fått skuldsanering men nu neka dom den. Får betydligt mer pengar över nu än jag haft senaste 5 åren när alla lånen snurrat runt. Känner ni andra så med?

Måste säga att löneutmätning varit riktigt bra för mig. Visst hade hellre fått skuldsanering men nu neka dom den. Får betydligt mer pengar över nu än jag haft senaste 5 åren när alla lånen snurrat runt. Känner ni andra så med?
Den period jag hade utmätning innan skuldsanering var bra för mig. Jag hade pengar kvar och fick lära mig att sköta de få kronor jag hade.

Flera här har uttryckt liknande

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp