Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hej!

Jag har löneutmätning och min fru är arbetslös. Men hon har planer att studera, kan hon ansöka om CSN bidrag?. Eller räknas det som inkomst som de kan utmäta? Tack i förhand!❤️
Det räknas inte som inkomst ! Och du behåller samma förbehåll som att hon vore arbetslös ! Innebär du får behålla mer

Har bytt jobb från kommunen till privat aktör. Kommer få semesterdagar utbetalda från kommunen.
Kommer de att dras av till kfm?
Har löneutmätning

Har bytt jobb från kommunen till privat aktör. Kommer få semesterdagar utbetalda från kommunen.
Kommer de att dras av till kfm?
Har löneutmätning
Görs i speciella beslut isåfall som regel.

Görs i speciella beslut isåfall som regel.
Varför varierar besluten dvs varför får vissa maxbeslut o vissa inte? Den där motiveringen ”beror på varierande inkomst” köper jag inte. Känns som att d beror på vem på KFM som fattar beslut. Kan man överklaga ett maxbeslut tex?

Varför varierar besluten dvs varför får vissa maxbeslut o vissa inte? Den där motiveringen ”beror på varierande inkomst” köper jag inte. Känns som att d beror på vem på KFM som fattar beslut. Kan man överklaga ett maxbeslut tex?
Kan verkligen hålla med dig ! Först hade jag vanligt beslut , sen Max beslut , nu vanligt beslut igen ! :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp