- Meddelanden
- 424
- Mottagna reaktioner
- 160
- Poäng
- 347
Jag har släppt:
Klarna:40.000kr
Monetti: 35.000kr
Expresskredit:30.000kr
Det ligger hos inkasso, där jag inte betalar något. Så snart hamnar det hos kronis.
försöker köra snöbollsmetoden på några andra krediter för att bli av med dom...
jag läste på kronofogden, att om de anser att man klarar av att betala skulden på 1 år, så får man löneutmätning. Så jag vågar inte släppa allt på en gång, så att summan blir ”för hög”
Kommer inte att släppa Santander och huslån. Vi håller hårt på att betala el, försäkring, sparande till barnen
( visserligen bara 200 kr/ var) Men det är inte deras fel att det blivit såhär.
men usch, kommer de alltid hem till en??? Även innan löneutmätning? Trodde att kronis ”bara” kommer när utmätning på tillgångar måste göras
Klarna:40.000kr
Monetti: 35.000kr
Expresskredit:30.000kr
Det ligger hos inkasso, där jag inte betalar något. Så snart hamnar det hos kronis.
försöker köra snöbollsmetoden på några andra krediter för att bli av med dom...
jag läste på kronofogden, att om de anser att man klarar av att betala skulden på 1 år, så får man löneutmätning. Så jag vågar inte släppa allt på en gång, så att summan blir ”för hög”
Kommer inte att släppa Santander och huslån. Vi håller hårt på att betala el, försäkring, sparande till barnen
( visserligen bara 200 kr/ var) Men det är inte deras fel att det blivit såhär.
men usch, kommer de alltid hem till en??? Även innan löneutmätning? Trodde att kronis ”bara” kommer när utmätning på tillgångar måste göras
Senast ändrad:
så då nöjde dom sig med det , dom kollar kontot såklart innan med !