Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Hoppar in här och ställer frågan! När man har löneutmätning, hur ofta görs en omprövning (om det kallas så vet jag inte) eller fortlöper den bara tills annan information inkommer? Tänker på ev förändringar med jobb, boende etc

Ca 24 månader normalt

12 månader hade jag :)

Dum fråga kanske.... Men OM ett lån/kredit sägs upp pga obetalt och går hela vägen vidare till kronofogden och löneutmätning.... Står det lånet kvar som lån på uc då eller står det något annat på uc att man har hos kf?

Dum fråga kanske.... Men OM ett lån/kredit sägs upp pga obetalt och går hela vägen vidare till kronofogden och löneutmätning.... Står det lånet kvar som lån på uc då eller står det något annat på uc att man har hos kf?

Nä, om jag förstått det rätt, så står det som avslutas, men syns istället under ”skuldsaldo” :(

Nä, om jag förstått det rätt, så står det som avslutas, men syns istället under ”skuldsaldo” :(

Ok samma med skuldsanering också? Ser ”skuldsaldo” ut ungefär som lånedelen som en årsöversikt tror du? Hur långt efter slutbetalt hos KF syns skuldsaldo? Tusen frågor :)

Ok samma med skuldsanering också? Ser ”skuldsaldo” ut ungefär som lånedelen som en årsöversikt tror du? Hur långt efter slutbetalt hos KF syns skuldsaldo? Tusen frågor :)

De där blev dessvärre överkurs för mig i dagsläget... Ja sätter mig in i allt successivt... men är inte riktigt fullärd ännu ... hehehe ! :)
Ställ frågan till Herr Lasseman vet jaaaa :)

För det mesta står det som skuldsaldo, men min Rememberkredit redovisas fortfarande som vanligt på UC, fastän den ingår i skuldsaldot...

Det är upp till långivaren

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp