- Meddelanden
- 6 045
- Mottagna reaktioner
- 2 812
- Poäng
- 1 987
Hur mycket ränteutgifter hade du förra året på deklarationen ?Men hur vet jag hur mycket jag ska anmäla i jämkning? Jag har total skuld på 1,6 milj, till typ 30 olika.
Hur mycket ränteutgifter hade du förra året på deklarationen ?Men hur vet jag hur mycket jag ska anmäla i jämkning? Jag har total skuld på 1,6 milj, till typ 30 olika.
ca 120 kHur mycket ränteutgifter hade du förra året på deklarationen ?
Då skulle du få behålla ca 6000 kr mer varje månad hela året ut om du ansöker nuca 120 k
säg till om du vill ha hjälp
ganska mycket pengar 
Fast en tredjedel av 120k är om jag räknar rätt 40k och det blir inga 6000 i månaden?Då skulle du få behålla ca 6000 kr mer varje månad hela året ut om du ansöker nusäg till om du vill ha hjälp
ganska mycket pengar
![]()
40 000 /6 ? Blir väl 6600 kr ?Fast en tredjedel av 120k är om jag räknar rätt 40k och det blir inga 6000 i månaden?

Ah du tänker resten av året.... ja då vill det ju till att man betalt in på sina lån första 6 mån också40 000 /6 ? Blir väl 6600 kr ?![]()

Så är det absolut , eftersom hon hade 120k förra året så lär det bli en del hos kronofogden dom närmaste 6 mån medAh du tänker resten av året.... ja då vill det ju till att man betalt in på sina lån första 6 mån också![]()

Jag jämkade förra året från augusti och året ut ... 7000 mer i månaden och ändå tillbaka 9300 till mina skulder hos kronofogdenAh du tänker resten av året.... ja då vill det ju till att man betalt in på sina lån första 6 mån också![]()

Jo fast var och en har ju olika förutsättningar, det måste man tänka på.Jag jämkade förra året från augusti och året ut ... 7000 mer i månaden och ändå tillbaka 9300 till mina skulder hos kronofogden![]()
Absolut ! Fast om dom tex dra 10k för henne hos kronofogden och hon har 1,6 mille i skulder där så kommer hon få mycket räntor och då blir det bra med jämkningJo fast var och en har ju olika förutsättningar, det måste man tänka på.
men Absolut man behöver ha koll
jag är väldigt nöjd med detta när jag har utmätning
från 13k till 20k minst