Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om löneutmätning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Precis :) tänker inte jämka nästa år faktiskt .. tänker vänta på godiset som kommer i april 2021 och se skulden minska rejält :)
Ja det gör du rätt i.
Förstår inte kronofogden resonemang. Du har alltid fått dragit av för räntor och har du betalat full skatt och har mycket räntekostnader får du tillbaka överskjutande skatt alltid varit så. Och resor om du har det.

Ja det gör du rätt i.
Förstår inte kronofogden resonemang. Du har alltid fått dragit av för räntor och har du betalat full skatt och har mycket räntekostnader får du tillbaka överskjutande skatt alltid varit så. Och resor om du har det.
Alltså jag kan förstå om dom ska ha in pengarna för annars hade dom nog inte fått dom , men för mig spelar det ingen roll att dom tar dom för jag minskar skulderna ändå bara

Ja det gör du rätt i.

Vad har kronofogden resonerat om?

Ok
Men det är väl ganska viktigt att det blir rätt belopp chefen ska betala in så jag inte får mindre än minimum kvar..

Ja och det blir samma oavsett om du har 10000 per 14 dagar eller 250000 per 2 dagar

Tanken är att jag ska jobba 40h i veckan, inte nån övertid så jag tycker det verkar rimlig att skriva det.. får väl se hur det går helt enkelt
Du kan aldrig få mindre än förbehållsbeloppet :)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp