Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Testade att höja mitt lån idag har 97.000 till 8% ränta, hade tänkt höja till deras högsta lån 150.000, 9:a på Bisnode 3 ff, och Mycket Hög på Creditsafe med poäng 72, inkomst tjänst 540.000, inkomst kapital på 15.000. Jag fick sms att jag skulle ringa, efter en massa frågor så kom avslag på sms så jag uppmanar samtliga att inte bränna massa Bisnode på denna aktör.

Har du 97.000?

Står 99.400 uppe i vänstra hörnet.

Jag har också ca 100.000 fick det samtidigt när du fick det och till samma ränta (8%).

Däremot!
Jag tror inte dom tog en Bisnode på mig, dom gjorde det inte på mig när jag skulle höja sist?

Har du 97.000?

Står 99.400 uppe i vänstra hörnet.

Jag har också ca 100.000 fick det samtidigt när du fick det och till samma ränta (8%).

Däremot!
Jag tror inte dom tog en Bisnode på mig, dom gjorde det inte på mig när jag skulle höja sist?
Tyvärr så funkar inte deras app när det gäller uppdatering av aktuell skuld på startbilden, går man in i betalningshistoriken så minskar summan där vilket är märkligt har påtalat detta flera gånger. Vet inte ännu om Bisnode tagits återkommer, vid höjning tidigare så togs endast Creditsafe.

Togs bara Creditsafe på mig också, jag har 97 av 100 där men kunde precis som dig också bara höja till 100.

Tror dom har något åt fairlos håll att dom kör någon intern modell för att höja över 100k.

Togs bara Creditsafe på mig också, jag har 97 av 100 där men kunde precis som dig också bara höja till 100.

Tror dom har något åt fairlos håll att dom kör någon intern modell för att höja över 100k.
Så märkligt. På mig tog dem både bisnode och creditsafe vid ansökan.

Fick sms :)
*Hei, Det blev avslag på din ansökan. För att följa lagkrav och bankens kreditpolicy det går inte att erbjuda den ansökta finansiella tjänsten. Mvh, Holm Bank*
Fått samma. Dom luras ju. En kille med topp betyg på Creditsafe och Bisnode fick avslag!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp