Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

för mig var det både Creditsafe och Bisnode och sedan Kreditz innan dom gav avslag, antagligen då jag hade varit föräldraledig så wtt jag hade några löner som var lägre än vanligt. hade kanske gått igenom om jag hade väntat tills senaste lönen som var på 47000 + en massa extra utöver det

Hur gör dom inkomstkontroll ? Instantor eller får man skicka in papper på löneinsättningar ?
Först via Kreditz, men jag hade bytt bank för ett åar månader sedan så fick rota fram kontoutdrag samt lönespecifikationer, sen ID. Inga problem, de tog enbart Creditsafe. Snabb utbetalning.

Får man välja om man vill ha kreditkort eller lån ?

Återbetala resterande idag och fira det med att avinstallera appen, skönt.

De skall ha cred för att det efter mail fixa så jag kunde slutbetala enkelt i appen via trustly.

Har 5000 på Holms någon som vet om det går
Höja om jag betalar min första betalning idag

Har 5000 på Holms någon som vet om det går
Höja om jag betalar min första betalning idag
Omöjligt att svara på. Har du tur får du ett erbjudande om att det finns en ”offert”. Det är dock ingen garanti för en beviljad höjning. Holms är ett lotteri, kort och gott.

Omöjligt att svara på. Har du tur får du ett erbjudande om att det finns en ”offert”. Det är dock ingen garanti för en beviljad höjning. Holms är ett lotteri, kort och gott.
Japp, och dessutom så lär det ta endel tid för systemet att registrera inbetalningen.
Ingenting man kan räkna med det vill säga!

Bilagor

• 4962D863-8D81-4AF2-81EA-6E6B55DA371E.jpeg
    4962D863-8D81-4AF2-81EA-6E6B55DA371E.jpeg
    520.8 KB · Visningar: 127
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp