Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Fick du avslag på sms/mejl eller står det typ avslag inne i appen?
Fick sms :)
*Hei, Det blev avslag på din ansökan. För att följa lagkrav och bankens kreditpolicy det går inte att erbjuda den ansökta finansiella tjänsten. Mvh, Holm Bank*

Fick sms :)
*Hei, Det blev avslag på din ansökan. För att följa lagkrav och bankens kreditpolicy det går inte att erbjuda den ansökta finansiella tjänsten. Mvh, Holm Bank*
Ok. Jag ansökte igår kväll, blev uppringd idag och de ställde lite frågor. Så sa hon att tack du får svar inne i appen om 5 minuter. Men inget svar där, det ser ut som innan ansökan. Inget sms eller mejl. Märkligt…

Ok. Jag ansökte igår kväll, blev uppringd idag och de ställde lite frågor. Så sa hon att tack du får svar inne i appen om 5 minuter. Men inget svar där, det ser ut som innan ansökan. Inget sms eller mejl. Märkligt…
Konstigt, svaret brukar komma efter typ 1 min knappt när man lagt på samtalet. Om jag va du så hade jag ringt tillbaka och fråga läget. :)

Mejlade och bad om besked. Avslag med bästa tänkbara förutsättningar både på Bisnode och Creditsafe. Instämmer med tidigare, slösa ingen mer förfrågan på denna aktör

Intressant. Om du har bästa tänkbara hos båda och ändå inte får - bör tyda på att de just nu stängt sin utlåning.

Testade att höja mitt lån idag har 97.000 till 8% ränta, hade tänkt höja till deras högsta lån 150.000, 9:a på Bisnode 3 ff, och Mycket Hög på Creditsafe med poäng 72, inkomst tjänst 540.000, inkomst kapital på 15.000. Jag fick sms att jag skulle ringa, efter en massa frågor så kom avslag på sms så jag uppmanar samtliga att inte bränna massa Bisnode på denna aktör.

Bilagor

• 3356D6E9-B303-4303-A8B4-1C5A456A638D.jpeg
    3356D6E9-B303-4303-A8B4-1C5A456A638D.jpeg
    463.8 KB · Visningar: 133
Mejlade och bad om besked. Avslag med bästa tänkbara förutsättningar både på Bisnode och Creditsafe. Instämmer med tidigare, slösa ingen mer förfrågan på denna aktör
Klockrent! Bästa jag läst i denna tråden. Beviljar alltså ingen! Skön läsning

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp