Fick du avslag på sms/mejl eller står det typ avslag inne i appen?Där kom avslaget, som väntat. :-D
Fick smsFick du avslag på sms/mejl eller står det typ avslag inne i appen?
Samma här , sista gången jag försöker för det tas ju en bisnode....Där kom avslaget, som väntat. :-D
Ok. Jag ansökte igår kväll, blev uppringd idag och de ställde lite frågor. Så sa hon att tack du får svar inne i appen om 5 minuter. Men inget svar där, det ser ut som innan ansökan. Inget sms eller mejl. Märkligt…Fick sms
*Hei, Det blev avslag på din ansökan. För att följa lagkrav och bankens kreditpolicy det går inte att erbjuda den ansökta finansiella tjänsten. Mvh, Holm Bank*
Konstigt, svaret brukar komma efter typ 1 min knappt när man lagt på samtalet. Om jag va du så hade jag ringt tillbaka och fråga läget.Ok. Jag ansökte igår kväll, blev uppringd idag och de ställde lite frågor. Så sa hon att tack du får svar inne i appen om 5 minuter. Men inget svar där, det ser ut som innan ansökan. Inget sms eller mejl. Märkligt…

Mejlade och bad om besked. Avslag med bästa tänkbara förutsättningar både på Bisnode och Creditsafe. Instämmer med tidigare, slösa ingen mer förfrågan på denna aktörKonstigt, svaret brukar komma efter typ 1 min knappt när man lagt på samtalet. Om jag va du så hade jag ringt tillbaka och fråga läget.![]()
Mejlade och bad om besked. Avslag med bästa tänkbara förutsättningar både på Bisnode och Creditsafe. Instämmer med tidigare, slösa ingen mer förfrågan på denna aktör
Klockrent! Bästa jag läst i denna tråden. Beviljar alltså ingen! Skön läsningMejlade och bad om besked. Avslag med bästa tänkbara förutsättningar både på Bisnode och Creditsafe. Instämmer med tidigare, slösa ingen mer förfrågan på denna aktör