Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag höjde min kredit från 5000 till 30.000kr i slutet på maj, fick nu den 25:e juni att ”din offert är inte aktiv, klicka på länken för att ansöka”
Som jag gjorde, ringde upp dom och fick besked. Avslag..
Loggar in idag och ser att det står samma sak igen nu.. min köpperiod är slut och offerten inte är aktiv. Är det ens värt att testa ansöka igen ? Känns ju som de kommer neka om de ändå gjorde de för 10 dagar sen ?
Nån som fått ökning på bara sån kort tid ?

Jag har 15k och får en sån där offert typ en gång i veckan. Har sökt flera gånger men alltid avslag. Lite oseriöst tycker jag

Jag har 15k och får en sån där offert typ en gång i veckan. Har sökt flera gånger men alltid avslag. Lite oseriöst tycker jag
Fick en offert förra veckan, ansökte och fick avslag. Har återigen fått en offert, antar att det är lönlöst att ansöka igen? Någon som ansökt igen och blivit beviljad?

Fick en offert förra veckan, ansökte och fick avslag. Har återigen fått en offert, antar att det är lönlöst att ansöka igen? Någon som ansökt igen och blivit beviljad?
Vill också få en offert. Varit tvär dött i snart 2 mån :')

Får en offert varje måndag. De tar upplysning och alltid avslag :(
Avslaget beror inte på upplysningen, utan min historik hos dem. Var rejält sen med betalningarna i senvintras.

Tycker oxå de är sämst . Jag har 15000 och det är 3 månader sen jag fick höja från ynka 5000kr till 15000kr , inte ett erbjudande sen dess.

Jag har aldrig varit sen med betalningar heller .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp