Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag ”räddade” mitt från Inkasso 29 mars.
9 april fick jag höja från 5000 till 30000.
Betalde in en betalning 22 april.
18 maj fick jag sedan höja till 50000.

Jag fick först 60.000 (tror jag) - amorterade ca 8 månader. Fick sen höja till 100.000.

Max är 150.000

Har ni som fått höja fått ett sms med ett meddelande om att ni kunnat höja er kredit? Holm påstår att det är så det går till.

Har ni som fått höja fått ett sms med ett meddelande om att ni kunnat höja er kredit? Holm påstår att det är så det går till.
Nej jag har inte fått, såg de genom att logga in i appen. När jag sen ansökte och skulle se mitt lånebesked, de var då jag fick smset.

När jag sökte sist så snurrade bara mitt besked. Sen försökte de ringa och hävdar att de ska ringa varje gång man söker? Låter ksumt... Konstigt nummer de ringer ifrån med, så det är spärrat.

När jag sökte sist så snurrade bara mitt besked. Sen försökte de ringa och hävdar att de ska ringa varje gång man söker? Låter ksumt... Konstigt nummer de ringer ifrån med, så det är spärrat.
Försöker också utöka, men snurrar bara. "Vårt beslut efter din kreditupplysning" har startat om appen flera gånger. Samma snurr än

Dom ringde mig precis, jätte konstig kvinna som frågade 100 tusen saker. Ska se appen nu va erbjudandet blev!

Förra månaden utökade jag lånet till 10.000 från 5000, idag fick jag utöka till 25.000. Jag är nöjd, fått utöka efter 1 inbetalning varje gång. Med sämsta creditsafe!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp