Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Till mig har de också sagt att jag ska få ett sms när jag har möjlighet att höja. Hur de kan göra den bedömningen utan en upplysning undrar jag också. Känns mycket märkligt när i princip ingen annan fått information om det här sms:et...
Detta är bra skumt. De hänvisar till ett sms som ingen (?) fått. Medan de som fått höja berättar om att där finns en tillgänglig knapp i appen m.m....

Detta är bra skumt. De hänvisar till ett sms som ingen (?) fått. Medan de som fått höja berättar om att där finns en tillgänglig knapp i appen m.m....
Ja precis! Man får ansöka i appen, sen ringa dom alternativt att dom ringer dig. När du sen får ditt lånebeslut de är DÅ du får sms:et.. men då har man ju redan ansökt och upplysning är tagen så ja vet inte riktigt hur de tänker.

Jag fick sms att jag kunde höja kredit. Men när jag gjorde ansökan då fick jag avslag...

Ja precis! Man får ansöka i appen, sen ringa dom alternativt att dom ringer dig. När du sen får ditt lånebeslut de är DÅ du får sms:et.. men då har man ju redan ansökt och upplysning är tagen så ja vet inte riktigt hur de tänker.
Länken funkar ju inte ens. Har också den knappen.

Ja ringde dom och frågade varför knappen inte funkar. Fick svar att ja ej kan höja ännu. Trots att länken finns där. Men ingen kreditupplysning togs iaf.
Jättekonstigt, kan man inte höja ska de ju inte finnas någon knapp kan man tycka.. eller visst de är väl som fairlo egentligen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp