Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Okej misstolkar kanske.

Enligt Ditt Holm Bank digitala kreditkort avtal blev dina återbetalningar uteblivna, skulden uppgår till 1573.20 kr.

Vänligen reglera din skuld senast den 04/05/2021.

Om skulden inte regleras snarast möjligt ska vi fortsätta med ytterligare inkasseringsåtgärder och vidarebefordrar ärendet till vår inkassopartner Lowell Sverige AB och vidare till Kronofogden. Detta kan leda till anmärkning till UC skuldregister som minskar din kreditvärdighet i framtiden.

Vi påminner dig om att kommunikation är det bästa sättet att lösa den nuvarande situationen. Om du har ytterligare frågor vänligen kontakta oss på 08-5250-9905eller skicka ett mejl till kundservice@holmbank.se
Ja du har misstolkat.
Är inget om missbrukad kredit utan mer om varning att det kan bli anmärkning om man inte betalar som med allt annat :)

Mitt släpptes till inkasso förra veckan och ingen missbrukad kredit
Däremot är räntan inte lika rolig :) alltså dröjsmålsräntan :) skulle man släppa en skuld på 100k så är bara räntan ca 3k och hamnar hos Lowell dessutom :)

Kul att att fått bra höjning. Har någon fått höjning med medel på creditsafe ? För mig står det bara och snurrar när mitt beslut kommit så kommer jag inte vidare nånstans

Jag har aldrig haft detta men provade ikväll och det snurrar bara för mig också så jag vet inte ens beskedet än :confused:

Däremot är räntan inte lika rolig :) alltså dröjsmålsräntan :) skulle man släppa en skuld på 100k så är bara räntan ca 3k och hamnar hos Lowell dessutom :)
Så är det men mitt var bara på 3000 så betalar nästa vecka så överlever ;)

Mailade Holm Bank tidigare ikväll om varför det snurrar, gjorde det såklart för mig också. De svarade att man måste ringa dom för att göra en manuell kontroll.
Tänkte ringa dom imorgon och svara på deras frågor. Hoppas inte det blir avslag bara..

Mailade Holm Bank tidigare ikväll om varför det snurrar, gjorde det såklart för mig också. De svarade att man måste ringa dom för att göra en manuell kontroll.
Tänkte ringa dom imorgon och svara på deras frågor. Hoppas inte det blir avslag bara..

Berätta gärna vad dom har för frågor och så i morgon

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp