Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Hej, blev beviljad 100´på fm idag och begärde uttag till mitt bankkonto i Handelsbanken, fick svar "dina pengar är skickade", men än har dom inte dykt upp på mitt konto (kl 16.30)! Kreditbelopp, månadsbet osv är också ifyllt och avtal signerat och ses i appen!
Har mailat kundtjänst men inget svar ännu! Är det någon som vet hur lång tid det kan ta?
Nyfiken!

Nu är Holms min nya favorit utanför UC-marknaden!

Riktigt jävla bra. Klockrent till handpenning till lägenhet och dylikt.

Nu är Holms min nya favorit utanför UC-marknaden!

Riktigt jävla bra. Klockrent till handpenning till lägenhet och dylikt.

Instämmer, mitt i lägenhetsköp och detta gav lite räddning efter att man igår skickade iväg handpenningen!

Sköt era lån.

dom rapporterar missbruk till UC verkar det som i deras hot om inkasso brev?

Kanske blir att dom rapporterar till UC med då.

Kanske blir att dom rapporterar till UC med då.

Varför skulle dom göra det? Dom har ingenting att tjäna på det men kan förlora kunder på det. Den här typen utav aktörer tjänar mer på att hålla sig till Bisnode eller Creditsafe - Lite som Fairlo.

Okej misstolkar kanske.

Enligt Ditt Holm Bank digitala kreditkort avtal blev dina återbetalningar uteblivna, skulden uppgår till 1573.20 kr.

Vänligen reglera din skuld senast den 04/05/2021.

Om skulden inte regleras snarast möjligt ska vi fortsätta med ytterligare inkasseringsåtgärder och vidarebefordrar ärendet till vår inkassopartner Lowell Sverige AB och vidare till Kronofogden. Detta kan leda till anmärkning till UC skuldregister som minskar din kreditvärdighet i framtiden.

Vi påminner dig om att kommunikation är det bästa sättet att lösa den nuvarande situationen. Om du har ytterligare frågor vänligen kontakta oss på 08-5250-9905eller skicka ett mejl till kundservice@holmbank.se

Varför skulle dom göra det? Dom har ingenting att tjäna på det men kan förlora kunder på det. Den här typen utav aktörer tjänar mer på att hålla sig till Bisnode eller Creditsafe - Lite som Fairlo.
Det är ju en del som ändrat det helt plötsligt , tex ferratum och cashbuddy om jag inte minns fel ! När dom väl fått in så pass många kunder så sitter dom på kroken redan och måste betala ! Så tappar kunder tror jag inte dom gör :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp