Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jäklar vad ni får höjningar! Jag har inte ens börjat betala av mina 15K men tänker göra en extra inbetalning för att se om det kan göra att man kan höja :)

Jäklar vad ni får höjningar! Jag har inte ens börjat betala av mina 15K men tänker göra en extra inbetalning för att se om det kan göra att man kan höja :)
Jag har inte gjort en extra inbetalning, hade 20 k med 1000 kr nånting i månaden, fick 30 sen med längre återbetalning och 700 kr. Fick nu som sagt 18 dagar senare en höjning på 70 k, utan att ha gjort en extra. Så tror inte det har med det att göra.

Ok, frågan är då vad som krävs för att höja när t.om vissa som inte skött sina betalningar kan höja. Känns en aning random vilka som får och inte får.

Jag har inte gjort en extra inbetalning, hade 20 k med 1000 kr nånting i månaden, fick 30 sen med längre återbetalning och 700 kr. Fick nu som sagt 18 dagar senare en höjning på 70 k, utan att ha gjort en extra. Så tror inte det har med det att göra.

Pengarna landat på Nordea.
Ränta 8%.
Creditsafe verkar det som.
Hade ca 35K innan - 100.000 nu.
Alltid skött betalningarna till Holms och kommer fortsätta göra det.

Ok, frågan är då vad som krävs för att höja när t.om vissa som inte skött sina betalningar kan höja. Känns en aning random vilka som får och inte får.

Yes, och svårt att få några svar från deras kundtjänst om vad som gäller. Om det finns några spärrar eller annat om man misskött vissa betalningar.

Tänkte försöka göra en ny inbetalning manuellt men funkar inte. Gjorde detta för ett par veckor sedan utan problem. Har 15 k och nu utnyttjat 14. Tänkte också satsa på en höjning och vill därför prova betala in lite extra för att kanske öka chansen. Autogiro verkar inte funka. Fan tänk om man fick en höjning alltså, skulle kunna släcka massa småbränder

Förra gången tog de en Bisnode på mig.
Den här gången blev det bara en Creditsafe.
Kung.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp