Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Blev att använda billhop istället. Det funkar för mig.

Transferwise säger bara att banken inte tillåter överföring.

Går sjukt snabbt att lägga över så. La över 44 min sedan, fick in pengarna för 5 min sedan. Transferwise var rätt val för det här.

Går sjukt snabbt att lägga över så. La över 44 min sedan, fick in pengarna för 5 min sedan. Transferwise var rätt val för det här.

Hur överför du? Är sämst på detta...vart ska man klickar när man är inne på transferwise för att komma till överföring..

Det är in på transferwise (eller Wise som det heter nu). Sen skapa konto. Sen send money. Jag har ju ett konto sedan tidigare, så allt är ju ifyllt redan för mig.

Det är in på transferwise (eller Wise som det heter nu). Sen skapa konto. Sen send money. Jag har ju ett konto sedan tidigare, så allt är ju ifyllt redan för mig.

Okej, när man går in på send money ska man då fylla i sina kontouppgifter o det? För det står hos mig att jag inte kan skicka i svensk valuta till svensk valuta...om du förstår vad jag menar..

Skicka från euro till svensk. Den visar ju hur mycket i svenska kronor det blir när du klickar euro summan. Sen får man fylla i kontouppgifterna. Som sagt, hade det ifyllt redan med kontouppgifter och så, så behövde bara klicka så gick det vidare.

Skicka från euro till svensk. Den visar ju hur mycket i svenska kronor det blir när du klickar euro summan. Sen får man fylla i kontouppgifterna. Som sagt, hade det ifyllt redan med kontouppgifter och så, så behövde bara klicka så gick det vidare.

Okej då är jag med...Sen i sista steget fyller man bara i kortuppgifterna från holm kortet eller hur? Tusen tack för hjälpen...hoppas det funkar

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp