Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Yes, precis. Skapade ju nån kod när du skapade kortet, den får du fylla i sen. Sen skickas ett SMS till ditt registrerade telefonnummer, med en till kod att fylla i. Sen ska det vara klart. Funkar det inte första gången, testa ett par gånger till. Kommer funka.

Yes, precis. Skapade ju nån kod när du skapade kortet, den får du fylla i sen. Sen skickas ett SMS till ditt registrerade telefonnummer, med en till kod att fylla i. Sen ska det vara klart. Funkar det inte första gången, testa ett par gånger till. Kommer funka.

Tusen tack för hjälpen!!

Hej
Är det bara jag som inte kan logga in i appen? Nästan en månad efter identifiering bara strula och kommer inte vidare...

Jag försöker typ en månad och det gå inte. Mejlade dom men ingen svar...

Nån som fått återbetalning till Holm kortet nån gång? Om isåfall, hur lång tid tog det? (försökte betala en räkning via billhop, men de accepterade inte den, skulle ta 1-2 arbetsdagar åter, men undrar hur lång tid efter det borde synas på Holm då min kredit går ut på tisdag nästa vecka...)

Jag fick nyss 15 k jag med. Men har inte lyckats få in pengar på skrill, betalo eller revolout. Tips på hur man får ut pengar? Eller tar det några timmar innan kortet blir aktivt? Man har ju bara 7 dygn på sig...
Är bara att ta ut dom till ditt vanliga bankkonto. Tar Max 15min sen finns dom där.

Återbetalning till kortet fungerar bra. Från Billhop en bankdag så det bör absolut hinna tillbaka innan tisdag

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp