Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Tråden om Holm Bank

Oklart. Appen var lite buggig. När jag hade fått fram kortet och sen stängde appen och startade igen kom jag tillbaka till ansökan-processen trots att det redan var färdigt, då var dock allting redan ifyllt.
Ringde dom verkar som lin limit är 15000 jaja ändå 10000kr. Ska försöka med Betalo

Oklart. Appen var lite buggig. När jag hade fått fram kortet och sen stängde appen och startade igen kom jag tillbaka till ansökan-processen trots att det redan var färdigt, då var dock allting redan ifyllt.
Lagt in överföring nu 10000 via Betalo får vi se .

Konstigt att det står 12 april på Betalo nu det är ju tisdag nästa vecka

Konstigt att det står 12 april på Betalo nu det är ju tisdag nästa vecka
12 april är ju måndag och som jag förstått så tar de 2-3 bankdagar när det gäller belopp över 3000kr. 1 bankdag för belopp under 3000kr.

Det stod ju i avtalet att man kunde välja att få krediten till ett kort eller överfört till sitt bankkonto men då hela summan på en gång. Men sen blev det automatiskt ett nytt kort.

Nu när jag skulle logga in så fick jag fylla i alla uppgifter igen , sen blev appen som vanligt så antar jag inte blev beviljad någon höjning. Konstigt då jag har hög på creditsafe.

Någon mer som blivit nekad på hög ?

Holm tar Bisnode nu.

Dock så höjde de min kredit till 25000, så kan inte klaga.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp