Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Nu har de uppdaterat min app smsade dom och när jag loggar in står det hur mycket vill du på s och så här 10240-72000000”1 kr va ?

Nu valde den bara 15000kr utan att jag kunde välja summa själv jag kunde bara välja återbetalningstiden ?

16% ränta bara dessutom, väldigt generöst för att vara creditsafe. Får hoppas att det går igenom med Betalo.

Andrea, på min kunde jag välja från 10K-30K. Att dra själva pilen på återbetalningstiden och beloppet var lite buggigt dock.

16% ränta bara dessutom, väldigt generöst för att vara creditsafe. Får hoppas att det går igenom med Betalo.

Andrea, på min kunde jag välja från 10K-30K. Att dra själva pilen på återbetalningstiden och beloppet var lite buggigt dock.
Ok men om jag inte signerar nu utan avslutar signeringsprocessen kommer jag tillbaka då till summan el tror du jag missar chansen ?

Borde vara samma belopp på mig då jag hade 5000kr och avbetalningstiden kunde jag välja till 60 månader liksom det är lång tid för bara 15000 el hur annars

Ok men om jag inte signerar nu utan avslutar signeringsprocessen kommer jag tillbaka då till summan el tror du jag missar chansen ?

Oklart. Appen var lite buggig. När jag hade fått fram kortet och sen stängde appen och startade igen kom jag tillbaka till ansökan-processen trots att det redan var färdigt, då var dock allting redan ifyllt.

Det verkar osäkert då kan jag förlora hela krediten om jag stör ger avtalet ?

Oklart. Appen var lite buggig. När jag hade fått fram kortet och sen stängde appen och startade igen kom jag tillbaka till ansökan-processen trots att det redan var färdigt, då var dock allting redan ifyllt.
Kunde du överföra pengarna till ditt konto ,?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp