Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Jag skickade ett mail till dom för blev ändå nufiken vad det kunde vara.. Fick detta till svar:

Tack för ditt meddelande!

Vi har uppdaterad vår app och det finns en ny funktion om ansökning om ökad kreditlimit under befintliga återbetalningstiden. Du skulle se „ansök om kredit“ i din app under kortet. Systemet genomför en ny kreditupplysing och resultat kommer enligt detta.

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Det fanns ingen knapp om höjningsansökan så skrev det till dom och fick då till svar att dom manuellt uppdaterat mitt konto. Och då helt plötsligt kunde jag ansöka om höjning.. Fick höja från 10k till 30k :)

Jag skickade ett mail till dom för blev ändå nufiken vad det kunde vara.. Fick detta till svar:

Vi har uppdaterad vår app och det finns en ny funktion om ansökning om ökad kreditlimit under befintliga återbetalningstiden. Du skulle se „ansök om kredit“ i din app under kortet. Systemet genomför en ny kreditupplysing och resultat kommer enligt detta.

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Det fanns ingen knapp om höjningsansökan så skrev det till dom och fick då till svar att dom manuellt uppdaterat mitt konto. Och då helt plötsligt kunde jag ansöka om höjning.. Fick höja från 10k till 30k :)
Det va som f*n då kanske den nya funktionen uttag till bankkonto oxå kommit med i uppdateringen skulle komma inom snar framtid :)

I min app fanns en knapp. Har varit riktigt sen med mina avbetalningar, även om jag nu ligger i fas.... men ja, fick avslag :(

Med vänlig hälsning,

Laura

Holm Bank kundservice

Wow ! Jag har bara 5000 hos dom men bara betalt en gång hittills

Loggade in nu o ansökte men det står bara o tickar under se ditt beslut ???

En bild på
Tjej med tummarna upp och se ditt lånebeslut efter kredit upplysningar . Men vara tickar

Jag har ingen knapp där man kan söka.
Kan ingen knäppa bild och skicka hur det det ut?

Trevlig kväll alla

Med vänlig hälning,

Denna knapp har inte jag?

Varför står mitt bara o tickar ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp