Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Tråden om Holm Bank

Står 7 på min upplysning, har inte fått kopian från bisnode än, borde komma senast imorgon.
Okej, då kan du ha lägre betyg för den som står på min upplysning är oftast mycket högre än verkligheten. Jag har också en 7a där, men när jag fått upplysningskopian så har jag haft en 2a...

Vad har du för andra förutsättningar på bisnode? FF, inkomst, underskott osv?

Var det 50.000 som var max?

Okej, då kan du ha lägre betyg för den som står på min upplysning är oftast mycket högre än verkligheten. Jag har också en 7a där, men när jag fått upplysningskopian så har jag haft en 2a...

Vad har du för andra förutsättningar på bisnode? FF, inkomst, underskott osv?
Ja troligtvis kommer jag också ha lägre betyg på upplysningen från bisnode. Har 5 ff, 850k inkomst samt 100 k underskott.

Hej!

Tack för tidsenliga betalningar! Välkommen tillbaka för att kontrollera din nya kreditlimit i Holm-appen!

Med vänliga hälsningar,
Din Holm Bank

kundservice@holmbank.se

Holm Bank AS
holmbank.se

6yPsKpyJ21Nld_QyEtV2fE9qPnPP5-JstJA0G_4DtMlF04kOYk4Ab825qySvIiTxGmDSWt5-fISEygKjmBaUFWB9_VAt-HE=s0-d-e1-ft

Fick någon mer detta? När jag loggar in i appen står det bara "Du har ingen aktiv kredit på kortet" och bredvid "Vi ska meddela dig om det finns en ny offert".

Fick samma mail, och det står precis likadant när jag loggar in...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp