Jag ringde och sa att jag ville slut betala min skuld dom fixade detta, sen gick jag in igen på manuell betalning som är kopplad till trustly och betalade..inte svårare än så.Japp, jag vill slutlösa lånet alltså och betala av men när jag försöker göra manuell betalning står de att det inte finns något att betala. Får se vad de säger på måndag.
Jag ringde och sa att jag ville slut betala min skuld dom fixade detta, sen gick jag in igen på manuell betalning som är kopplad till trustly och betalade..inte svårare än så.
Sist jag hade krediten lyckades jag aldrig få ut krediten I cash..nu har jag fått en ny kredit..är det som gäller fortfarande, att köpa något på elgiganten och sen göra returen till ett annat kort?
Nä fan fick en dålig magkänsla denna gång av holmbank.. så jag avbröt allt, blev inget köp på elgiganten som planen va. Ville bli av med Resursbank, för att få bort den från UC
Det var därför jag ansökte om en ny kredit.(10.000kr) Gjorde faktiskt en slut betalning runt november första gången. På 4000kr
Denna aktör som inte befinner sig i Sverige och frågar om mitt pass. Fick mig att tänka om, fick ett mail förra veckan att dom saknar mitt pass fortfarande trots att jag gjorde en slutbetalning för ett tag sen.
Kanske nojjar bara men men. Vad tycker ni om holm bank som aktör?
Jag förstår jag fick samma vibbar nör dom ville ha häromveckan pass, jag skickade till slut körkort och kommer slutbetala nästa vecka , dom har ju en del reklam m.m dom borde ändå vara seriösa men det är upp till dig om du har råd o läsa på annat sätt gör det
Förstår skickade körkort borde inte gjort det hoppas det inte var felJag skickade aldrig en kopia på mitt pass, men kollar man på holm bank Estinska sida på Google kass/bedrövlig betyg. Egentligen behöver jag inte denna krediten mest vill jag fixa mitt uc betyg..med tanke att holm bank tar ingen UC
Förstår skickade körkort borde inte gjort det hoppas det inte var fel